vrijdag 7 december 2012

Concept proces

Dinsdag ben ik weer bij de Bas Kosters studio geweest om mijn concept tot nu toe te bespreken, In het algemeen ga ik de goede kant op. Mijn inspiratie afbeeldingen zijn goed en passen bij mijn verhaal. Ik heb tips gekregen om mijn 'overwinning' onderdeel beter te kunnen visualiseren. Ik ga nu vlaggen maken, deze draperen en mouleren om de pop. Verder ga ik stof verven en daarmee dan ook prints en vlaggen maken. 

Ik heb verder ook heel veel vaantjes en lintjes meegekregen van hem. Deze kan ik scannen en digitaliseren tot prints. Ik kan in illustrator of photoshop deze afbeeldingen aanpassen zodat ik ze kan laten zeefdrukken en of digitaal printen en zelfs borduren. Misschien worden mijn borduursels ook meer levend en zit er nog wat liefde in. Mijn vorige borduursel was levenloos naar Bas zijn idee en daar heeft hij ook gelijk in ook. Ik heb het aan iemand anders gegeven om te maken, een machine heeft hem gemaakt, dus deze mist een extra lading van passie en liefde in het handwerk. 
Ik hoop dat ik doormiddel van mijn nieuwe proefjes tot betere stofbewerkingen ga komen.




 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten