zondag 7 april 2013

Collectie proces



Op dit moment ben ik druk bezig met het maken van de laatste toiles, zodat ik zo snel mogelijk kan beginnen met het maken van de echte collectie! Ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met het maken van mijn prints, deze zijn nu eindelijk naar de drukker gestuurd en binnenkort kan ik deze ophalen. Het scheelt dat deze al af zijn zodat ik mij kan richten op de rest van de collectie. Hierboven een paar simpele schetsen, ik ben nog niet helemaal tevreden, zie de schets die rood omlijnt is, deze past niet in het rijtje. Deze moet nog aangepast worden.
Ondertussen moet ik ook beslissen waar ik het allemaal van ga maken in echte stof! Dit beeld heb ik helaas ook nog niet helemaal compleet maar die hoop ik deze week wel compleet te hebben. Morgen en dinsdag ga ik op stoffenjacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten