zondag 7 april 2013

Divisa, Linten & Veters

 

Zie links mijn wapen, deze heb ik machinaal laten borduren op 'badge' stof, deze is nu een stuk stijver. In het echt is hij 12x12 cm, dat vind ik wat te groot en als ik er meer laat borduren, dan zullen ze wat kleiner worden. Verder heb ik ook medaille linten besteld. In drie verschillende kleurencombinaties, deze kan ik gebruiken voor in de styling, accessoires of voor in de outfits.

De veters heb ik ook laten maken. Ik heb de kleuren en lengte van de veters zelf gekozen zodat ze goed bij de items gaan passen waar ze bij horen. Ik wil ze gebruiken voor bij mijn lingerie, deze zal van leer gemaakt worden, hierdoor zit er geen rek in en moeten ze op een bepaalde manier open kunnen. Dit zal   door middel oogjesband en het dicht rijgen hiervan kunnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten